Anasayfa / REKLAM!!! / Sema ŞAKAR; “Edep YAHU” diyerek CHP Eyüpsultanı eleştirdi

Sema ŞAKAR; “Edep YAHU” diyerek CHP Eyüpsultanı eleştirdi

 

 

 

 

Sema ŞAKAR

AYIPÇIYIM AYIPÇI..
Kucağımda bir deste gazete ile C.H.P Eyüpsultan İlçeyi hem ziyaret edip hem de gazete bırakmak için evimden çıkıyorum. Birinci katı çıktığımda genç yakışıklı yakasında CHP rozetiyle sayın ilçe başkanı Doğan Sarıtaş bey beni sollayıp geçti. Ben çıkana kadar makamına geçip oturuyor.

Eeee gençlik bu işte. İçeri girdiğimde dört kişi telefonları ellerinde hararetle bir şeylere bakarlarken sadece bir hanım telle konuşuyor.  Nefes nefeseyim, merhaba dedim, hepsi yüzüme bakarak merhaba dedi. Bir sandalyeye oturdum, gazete getirdim dedim. Herkesin gözü telde bir beş on dakika sonra ilerdeki sandalyede duran kutunun içinden bir su alarak, çok misafir perversiniz dedim, gülümseyerek. Cevap şu… Selamınızı aldık  çay da daha demlenmedi.

Güzel cevap ne diyeyim. Yarın ki, yani 10 Kasım için program ne diye sordum. Kaymakamlık saygı duruşu. Eeeee diyorum başka? Feshane önünde sosyal mesafeye uyarak saygı zinciri yapacağız. Baskaaa? Başka birsey yok dediler. (aklımdan geçen güç gösterisi zinciri )Destursuz Başkanın odasına geçtim, masada bir çay vardı, benim mi demedim içtim. Program bu kadarmı başkan dedim? Evet dedi . Başkan neden ATATÜRK için bir mevlidi şerif ve ya bir fatiha,  100 -200 lahmacun yaptırıp ilçe olarak anmıyoruz? Başkan; Tabi bunu bizde düşünüyoruz ama herkesle hemfikir olamıyoruz. Başkan dedim o herkes sevdikleri için mevlit okutup ruhları için yemek falan vermiyorlarmı? Üç beş fakir doyurmuyorlarmı. Sadece gülümsedi. Evet güzel gülümsüyorsun başkan….
GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜN Allah bilir kimsenin hayır hasenetine ihtiyacı yoktur ama ölmüşlerimizi anmanın dinimiz, geleneğimiz açısından başka görevlerimizde var diye düşündüğümden bu vasat ve Atatürkü putlaştıran davranışlarınızı vatandaş olarak kınıyorum. (mevcut iktidarın insanları dininden ettiği gibi )Ama GAZI MUSTAFA KEMAL ATATÜRK bile diyemeyen bir il başkanıyla sizden idealist olmanızı beklemek şapşiklik olur.
Heee şimdi kimlerin nerelerini yırtarak onu o koltuğa oturtturduğunu bilmeyen Sayın belediye başkanı Ekrem İmamamoğu beyin bu konudaki tavrını izleyeceğim.İmamın oğluysa bir şey düşünür elbet.
Dönüşte İyi parti EyupSULTAN  ilçe başkanı ile rastlaştık. Yarınki programlarını bir de ondan sorayım dedim. Kaymakamlık protokolünden sonra karavanla üye kaydı yapacaklarmış:)))
Akşam Atatürkümün ruhu için helva yapıp mürsik kızı julyette dahil herkese dağıtacağım.Becerebilirsem şu insan zinciri ve karavanada siterilazazyona uyarak birer bardak Atamın ruhu için sıcak çorba dağıtacağım..
AYIPÇIYIM ayıpçı..
Sadece ben ve GAZI MUSTAFA KEMAL ATATÜRK gülümsesin.  :))Ruhun şad olsun Işıklar içinde uyu Atam..

http://eyupflashaber.com/

ÖRNEK OKUL ÇALIŞMASINA DEVAM EDİYOR

Eyüpsultan Mehmet Akif Ersoy İlkokulu olarak 2020 Teklif çağrısı döneminde kabul edilerek Türkiye ulusal ajansı …